Ben silmiştim hesabımı. Hacklendi dedim ve adımı kullanmak istiyorum dedim.
Silmişler vs. diye. Onay maili falan attılar. Aynı adı geri aldım.
Sizde hacklendiğine dair birşeyler yollasanız kapatırlar en azından.