Arkadaşlar,
2016'dan beri kullandığım bir X hesabım var. Son 3 aydır, hayranı olduğum eski bir Fenerbahçeli futbolcunun adını ve profil fotoğrafını kullanıyordum.
Ancak hesaba girdiğimde şu uyarıyla karşılaştım:
"Hesabın askıya alındı.
Detaylı incelemenin ardından hesabının X Kuralları'nı ihlal ettiğini tespit ettik. Hesabın kalıcı olarak salt okunur modda ve bu şekilde gönderi yayınlayamaz, yeniden gönderemez veya içerikleri beğenemezsin. Artık yeni hesap oluşturamayacaksın. Hata yaptığımızı düşünüyorsan itirazda bulunabilirsin."
Bunun üzerine itiraz ettim ve gerekirse hesabımı gerçek kimliğime çevirebileceğimi belirttim. X Destek'ten şu yanıt geldi:
"Merhaba,
@... adlı hesap için itiraz talebini inceledik.
Otomatik sistemlerimiz herhangi bir ihlal olmadığını belirledi ve hesabının tüm işlevlerini eski hâline getirdi.
Teşekkürler,
X Destek"
Fakat hesabım hâlâ askıda görünüyor. Kullanıcı adımı ve profil fotoğrafımı değiştiremiyorum, paylaşım yapamıyorum ve hesap üzerinde hiçbir işlem gerçekleştiremiyorum.
Tekrar itiraz ediyorum, yaklaşık 2 gün sonra yine "hesabınız düzeltildi" şeklinde e-posta geliyor; ancak hesapta hiçbir değişiklik olmuyor.
Yeni hesap açmak 2 dakika sürer ama bu hesabı 2016'dan beri kullandığım için kaybetmek istemiyorum. Benzer bir durum yaşayan veya çözüm önerisi olan var mı?
X hesabınız askıya alındı !!
3
●110