Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı mail banada geliyor açildi diyor otomatik atiyorlar ama hiç bir degişiklik yok artık otomatik atiyorlar maalesef garip bir durum var X de.

Kaç yıldır kapalı hesabım.
ne yapacağız ya