Daha önce düzenli ödeme aldığım hesap adlı olmuştu askıdan kurtardım , gelir paylaşımı şartları yerinde ama bir şey yanlış gibi çözemedim. Etkileşim çok yüksek sorun sizce ne olabilir ?