• 30-08-2025, 23:47:40
    #1
    Merhaba,

    Ben Twitterda hesap oluşturma botu yapıyorum, bitti sayılır. Tek sorun Hcapthca sorunu. Proxy de kullanıyorum ama hala aynı sorunla karşılaşıyorum. Bunu nasıl çözebilirim ?
  • 30-08-2025, 23:49:55
    #2
    tarayıcı ne kullanıyorsunuz
  • 30-08-2025, 23:51:35
    #3
    Chrome kullanıyorum. Botu chrome selenium ile yaptım
  • 30-08-2025, 23:51:55
    #4
    Twitter da hcaptcha yok funcaptcha var
    Profesyonel yazılım arıyorsanız yardımcı olabiliriz
  • 30-08-2025, 23:54:08
    #5
    Hocam teklifiniz için teşekkür ederim ama amacım kendimi geliştirmek ve bundan para kazanmak. Captcha işini çözmem lazım
  • 30-08-2025, 23:58:05
    #6
    keremsener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chrome kullanıyorum. Botu chrome selenium ile yaptım
    selenium ben botum diye bağırır her zaman. playwright tarafina yonelin. selenium tarafi icin undetected chrome kullanin.
  • 31-08-2025, 00:14:03
    #7
    Tamamdır hocam teşekkür ederim araştırıyorum