Merhaba,

Ben Twitterda hesap oluşturma botu yapıyorum, bitti sayılır. Tek sorun Hcapthca sorunu. Proxy de kullanıyorum ama hala aynı sorunla karşılaşıyorum. Bunu nasıl çözebilirim ?