selamlar. canımı çok sıkan bi durum var size anlatmak istiyorum. aylar önce twitter premium aldım 150 liraya. mavi tikim falan geldi. iki ay kullandım. sonra iptal ettim. iptal ederken bug mu oldu ne oldu anlamıyorum 4 5 aydır mavi tikiniz incelemede yazıyor 3 4 gün sürecek yazıyor. gerçekten 4 5 aydır böyle. mavi tikim gözükmüyor. billing history nereden bakıcam bilmiyorum bazı sayfalara girdim beyaz ekran gözüküyo açmıyo ne mobil ne pc.
banka hesaplarıma bakıyorum göremiyorum çekilen bi para. groku ücretsiz kullanabiliyorum twit editleyebiliyorum her türlü premium işlemini yapıyorum. aylardır under review yazıyo.
aboneliği yönet e basıyorum hay aksi hatayla karşılaştık abonelik bilgilerinizi alamadık diyor.
twitter premium a dm attım elle tutulur bi yardım yok.
ne yapıcam şaşırdım. aylar sonra benden toplu para çekerler diye canım sıkılıyo açıkcası.
teşekkür ederim yorumlar içn
aylardır bedava twitter premium kullanıyorum
4
●296
- 02-03-2025, 19:51:33tam olarak hangi sayfadan kartı iptal edebilrim acabaPwdec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2025, 19:57:16Banka veya kredi kartından bahsediyor arkadaş. Hesap hareketlerine baktın mı? Her ay çatır çatır para çekmiş olmasın?loragames adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2025, 20:00:03çeksin sorun yok ucuz bi şey zaten ama en azından sorunu çözeyim yeterli. premium sayfası var mı bunun için. faturaları falan görebildiğimiz bi sayfa? banka hesabımda göremiyorumKOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle