selamlar. canımı çok sıkan bi durum var size anlatmak istiyorum. aylar önce twitter premium aldım 150 liraya. mavi tikim falan geldi. iki ay kullandım. sonra iptal ettim. iptal ederken bug mu oldu ne oldu anlamıyorum 4 5 aydır mavi tikiniz incelemede yazıyor 3 4 gün sürecek yazıyor. gerçekten 4 5 aydır böyle. mavi tikim gözükmüyor. billing history nereden bakıcam bilmiyorum bazı sayfalara girdim beyaz ekran gözüküyo açmıyo ne mobil ne pc.
banka hesaplarıma bakıyorum göremiyorum çekilen bi para. groku ücretsiz kullanabiliyorum twit editleyebiliyorum her türlü premium işlemini yapıyorum. aylardır under review yazıyo.

aboneliği yönet e basıyorum hay aksi hatayla karşılaştık abonelik bilgilerinizi alamadık diyor.

twitter premium a dm attım elle tutulur bi yardım yok.

ne yapıcam şaşırdım. aylar sonra benden toplu para çekerler diye canım sıkılıyo açıkcası.

teşekkür ederim yorumlar içn