• 22-01-2025, 00:38:31
    #1
    Hayırlı geceler herkese. Futbol konusunda fanatiklik var bende. Yıllardır birçok zararını görmeme rağmen hala Fenerbahçe'yi karşılıksız seviyorum. Twitter (X) üzerinde bir taraftar sayfası açtım, fanatiklik olmasına rağmen takım farketmeksizin tarafsız yorumlar yapıyorum iyisiyle kötüsüyle. Ve çok uzun yıllardır Twitter kullanıcısıyım, ilk defa bir taraftar sayfası açma fikrine kapıldım. Bu konuda buradan yeterli bilgiyi edinebileceğimi düşünüyorum. Şimdi size asıl sorularım şunlar;

    Soru 1 : Yeni açılan bir taraftar sayfasını kasmanın en mantıklı yolu geri takip yöntemi midir ?
    --- Alt Soru 1 : Cevap evet ise geri takip şeklinde kasmak için bir program mevcut mu ?
    --- Alt Soru 2 : Cevap eğer ki yine evet ise geri takip için elle mi yoksa program ile mi kasmak daha doğru ?

    Soru 2 : Yeni açılan bir hesabın spama düşmemesi için saatlik, günlük, haftalık, aylık takip etme limitleri belli midir ?

    Soru 3 : Bugün sıfırdan hesap açıp kasmak mı yoksa eski tarihli 2005-2015 arası hesap satın alıp onu mu sıfırdan kasmak daha mantıklı ?

    Soru 4 : 2005-2015 arası tarihli bir hesapla, 2025 yılında açılan bir hesabın arasındaki farklar nelerdir ?

    Soru 5 : İncelediğim kadarıyla Twitter (X) aktif hesap satış piyasası biraz maliyetli gibi, kasılmış bir hesap satın almak mantıklı mı ?

    Değerli yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum hocalarım
  • 22-01-2025, 17:15:32
    #2
    EnesBdk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı geceler herkese. Futbol konusunda fanatiklik var bende. Yıllardır birçok zararını görmeme rağmen hala Fenerbahçe'yi karşılıksız seviyorum. Twitter (X) üzerinde bir taraftar sayfası açtım, fanatiklik olmasına rağmen takım farketmeksizin tarafsız yorumlar yapıyorum iyisiyle kötüsüyle. Ve çok uzun yıllardır Twitter kullanıcısıyım, ilk defa bir taraftar sayfası açma fikrine kapıldım. Bu konuda buradan yeterli bilgiyi edinebileceğimi düşünüyorum. Şimdi size asıl sorularım şunlar;

    Soru 1 : Yeni açılan bir taraftar sayfasını kasmanın en mantıklı yolu geri takip yöntemi midir ?
    --- Alt Soru 1 : Cevap evet ise geri takip şeklinde kasmak için bir program mevcut mu ?
    --- Alt Soru 2 : Cevap eğer ki yine evet ise geri takip için elle mi yoksa program ile mi kasmak daha doğru ?

    Soru 2 : Yeni açılan bir hesabın spama düşmemesi için saatlik, günlük, haftalık, aylık takip etme limitleri belli midir ?

    Soru 3 : Bugün sıfırdan hesap açıp kasmak mı yoksa eski tarihli 2005-2015 arası hesap satın alıp onu mu sıfırdan kasmak daha mantıklı ?

    Soru 4 : 2005-2015 arası tarihli bir hesapla, 2025 yılında açılan bir hesabın arasındaki farklar nelerdir ?

    Soru 5 : İncelediğim kadarıyla Twitter (X) aktif hesap satış piyasası biraz maliyetli gibi, kasılmış bir hesap satın almak mantıklı mı ?

    Değerli yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum hocalarım
    EnesBdk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı geceler herkese. Futbol konusunda fanatiklik var bende. Yıllardır birçok zararını görmeme rağmen hala Fenerbahçe'yi karşılıksız seviyorum. Twitter (X) üzerinde bir taraftar sayfası açtım, fanatiklik olmasına rağmen takım farketmeksizin tarafsız yorumlar yapıyorum iyisiyle kötüsüyle. Ve çok uzun yıllardır Twitter kullanıcısıyım, ilk defa bir taraftar sayfası açma fikrine kapıldım. Bu konuda buradan yeterli bilgiyi edinebileceğimi düşünüyorum. Şimdi size asıl sorularım şunlar;

    Soru 1 : Yeni açılan bir taraftar sayfasını kasmanın en mantıklı yolu geri takip yöntemi midir ?
    --- Alt Soru 1 : Cevap evet ise geri takip şeklinde kasmak için bir program mevcut mu ?
    --- Alt Soru 2 : Cevap eğer ki yine evet ise geri takip için elle mi yoksa program ile mi kasmak daha doğru ?

    Soru 2 : Yeni açılan bir hesabın spama düşmemesi için saatlik, günlük, haftalık, aylık takip etme limitleri belli midir ?

    Soru 3 : Bugün sıfırdan hesap açıp kasmak mı yoksa eski tarihli 2005-2015 arası hesap satın alıp onu mu sıfırdan kasmak daha mantıklı ?

    Soru 4 : 2005-2015 arası tarihli bir hesapla, 2025 yılında açılan bir hesabın arasındaki farklar nelerdir ?

    Soru 5 : İncelediğim kadarıyla Twitter (X) aktif hesap satış piyasası biraz maliyetli gibi, kasılmış bir hesap satın almak mantıklı mı ?

    Değerli yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum hocalarım
    • Cevap 1 : en mantıklı yol geri takip değildir ama çoğu takım için bu normaldir. bende kendi hesaplarımı bu şekil kasıyorum.
    • Alt Cevap 1 ve 2 : her şeyin organiği iyidir. twitter programı bir şekilde anlıyor.
    • Cevap 2 : takip limiti günlük 400 denilir. ben takip yaparken 20-25 arası yaparım. 30dan sonra uyarı yersin.
    • Cevap 3 : sıfırdan açılan hesaplar çabuk incelenir ve kötü bir konudur. o yüzden en iyisi eski hesap alıp güvene almak.
    • Cevap 4 : yukarıda açıkladım. ama en önemlisi eski hesapları eski müşteri gibi düşün.
    • Cevap 5 : kendin emek vermen önemli. ama çok iyi hesap satışı bulursan bu almak içinde maliyet ödemen lazım. alıp devam etmek veya 0dan kasmak tercihtir. ben hep 0dan kasan taraftayım.
  • 22-01-2025, 17:55:38
    #3
    ahmettalha61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    • Cevap 1 : en mantıklı yol geri takip değildir ama çoğu takım için bu normaldir. bende kendi hesaplarımı bu şekil kasıyorum.
    • Alt Cevap 1 ve 2 : her şeyin organiği iyidir. twitter programı bir şekilde anlıyor.
    • Cevap 2 : takip limiti günlük 400 denilir. ben takip yaparken 20-25 arası yaparım. 30dan sonra uyarı yersin.
    • Cevap 3 : sıfırdan açılan hesaplar çabuk incelenir ve kötü bir konudur. o yüzden en iyisi eski hesap alıp güvene almak.
    • Cevap 4 : yukarıda açıkladım. ama en önemlisi eski hesapları eski müşteri gibi düşün.
    • Cevap 5 : kendin emek vermen önemli. ama çok iyi hesap satışı bulursan bu almak içinde maliyet ödemen lazım. alıp devam etmek veya 0dan kasmak tercihtir. ben hep 0dan kasan taraftayım.
    Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim hocam