- Cevap 1 : en mantıklı yol geri takip değildir ama çoğu takım için bu normaldir. bende kendi hesaplarımı bu şekil kasıyorum.
- Alt Cevap 1 ve 2 : her şeyin organiği iyidir. twitter programı bir şekilde anlıyor.
- Cevap 2 : takip limiti günlük 400 denilir. ben takip yaparken 20-25 arası yaparım. 30dan sonra uyarı yersin.
- Cevap 3 : sıfırdan açılan hesaplar çabuk incelenir ve kötü bir konudur. o yüzden en iyisi eski hesap alıp güvene almak.
- Cevap 4 : yukarıda açıkladım. ama en önemlisi eski hesapları eski müşteri gibi düşün.
- Cevap 5 : kendin emek vermen önemli. ama çok iyi hesap satışı bulursan bu almak içinde maliyet ödemen lazım. alıp devam etmek veya 0dan kasmak tercihtir. ben hep 0dan kasan taraftayım.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim hocam