• 03-08-2024, 10:40:01
    #1
    Merhabalar herkese kolay gelsin.
    Xfly satın aldım fakat takip etmedir, çıkartmadır genel tüm süre ayarlarıyla alakalı yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı?
    Hesap spama düşmeyecek şekilde ki ayarlar nedir yani bilgim yok pek fazla sormak istedim sizlere.
    Proxy kullanmalı mıyım
  • 04-08-2024, 17:46:14
    #2
    hocam ben yazılımın kendi ayarlarını kullanarak işlem yapıyorum. günlük takip etme limiti 400, takipten çıkartma 1000 olarak belirtilmiş twitterin sitesinde. buna göre rahatça işlem yapabiliyorum.
  • 04-08-2024, 21:02:23
    #3
    ioxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben yazılımın kendi ayarlarını kullanarak işlem yapıyorum. günlük takip etme limiti 400, takipten çıkartma 1000 olarak belirtilmiş twitterin sitesinde. buna göre rahatça işlem yapabiliyorum.
    Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim hocam.
    Hesabımda kimlik onayladım, premium aldım mavi tik için gelmesini bekliyorum.
    Hesap acılıs tarihine göre limit değişikliliği oluyor mu acaba instagram gibi bunu merak ettim şuan.
    Mesela takip edenleri takip et seçeneğini kullanıyorsunuz ya hocam orada takip etme süreleri kaç saniye kullanıyorsunuz orjinal sürelerinde mi spam yemek istemiyorum bu hesapta cunku
  • 05-08-2024, 12:15:41
    #4
    sameterdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim hocam.
    Hesabımda kimlik onayladım, premium aldım mavi tik için gelmesini bekliyorum.
    Hesap acılıs tarihine göre limit değişikliliği oluyor mu acaba instagram gibi bunu merak ettim şuan.
    Mesela takip edenleri takip et seçeneğini kullanıyorsunuz ya hocam orada takip etme süreleri kaç saniye kullanıyorsunuz orjinal sürelerinde mi spam yemek istemiyorum bu hesapta cunku
    limit farklılığı etkileşime göre oluyor hocam. mavi tikli hesaplarda biraz da olsa farkediyor ama.
    evet, hiç ellemedim şu ana kadar hocam. bir yerde 15 dakikada maksimum 50 işlem yapmalısınız diye okumuştum. yazılımın ayarları da tam buna göre uygun diye düşünüyorum. bu sebeple hiç değiştirmedim.