Merhabalar herkese kolay gelsin.
Xfly satın aldım fakat takip etmedir, çıkartmadır genel tüm süre ayarlarıyla alakalı yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı?
Hesap spama düşmeyecek şekilde ki ayarlar nedir yani bilgim yok pek fazla sormak istedim sizlere.
Proxy kullanmalı mıyım