• 28-01-2024, 17:19:02
    #1
    Pm atabilirsiniz
    %5 falan düşmesi çok sorun olmayacaktır.

    Alıyoruz hizmeti hepsi gidiyor. şikayet ediyoruz yorumu sildiriyorlar.

    İşinde dürüst kişiler yazsın lütfen
  • 28-01-2024, 17:22:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kardeşim hesap satarız düşme dahi olmaz isiyorsan özelden iletişim bırak elden teslimant vardır
  • 31-01-2024, 13:39:49
    #3
    Hayır hazır bot basılmış hesap aramıyorum