Pm atabilirsiniz
%5 falan düşmesi çok sorun olmayacaktır.

Alıyoruz hizmeti hepsi gidiyor. şikayet ediyoruz yorumu sildiriyorlar.

İşinde dürüst kişiler yazsın lütfen