• 21-08-2023, 22:41:23
    #1
    arkadaşlar takipe takip yaparak 3500 kişi takipçi kastım.Algoritma mı değişti anlamadım takip isteği yollayamıyorum.Bu hesapları aktif kullanmam mı gerekiyor beğeni retweet falan yapmam mı lazım engel sorununu aşabilmem için
  • 21-08-2023, 22:43:14
    #2
    Klasik twitter bazen kişisel hesabım fazla etkileşim olduğunda engel atıyor bende çözemedim o durumu
  • 21-08-2023, 22:50:00
    #3
    twitteri yazılımcıları bile çözemiyodur ben artık cidden böyle düşünmeye başladım doğru düzgün duruyorum yine problem yapıyor bir yerden illa ki sıknıtı yaşatıyor hesaba
  • 21-08-2023, 23:08:30
    #4
    eğer bot ile takipçi atıyorsanız bu akşam saat 6 gibi twitter ın reuqest urlleri değişti x.com oalrak istek yiyor sadece 6 gibi fark ettim 8 gibi düzelttim tüm yazılımlarımı
  • 21-08-2023, 23:10:24
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer bot ile takipçi atıyorsanız bu akşam saat 6 gibi twitter ın reuqest urlleri değişti x.com oalrak istek yiyor sadece 6 gibi fark ettim 8 gibi düzelttim tüm yazılımlarımı
    bot atmıyorum hocam takipe takip yapıyorum
  • 21-08-2023, 23:41:32
    #6
    Yapılan işlemlerde mola süresini arttırmak gerek. Sabit sayılarda işlem yapmamak gerek hocam yani takip limiti 400 fakat bir gün 400 bir gün 380 bir gün 390 yapılabilir. Aynı zamandada tweet attırtmak veya takip ile beğeni işlemide kombinlenebilir.