arkadaşlar takipe takip yaparak 3500 kişi takipçi kastım.Algoritma mı değişti anlamadım takip isteği yollayamıyorum.Bu hesapları aktif kullanmam mı gerekiyor beğeni retweet falan yapmam mı lazım engel sorununu aşabilmem için