• 13-08-2023, 12:58:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, 2013'ten beri kullanılmayan bir kullanıcı adını almak istiyorum. Ücret bilgisini DM'den bekliyorum.
  • 13-08-2023, 13:11:50
    #2
    konu sahiibnij izniyle ben de yapabilecek varsa pm bekliyorum. 2010 da açılmış bir hesap var. Kimseyi takip etmiyor bir paylaşımı da yok. Kullanıcı adını almış öylecce bırakmış hesabı sildirecek ve kullanıcı adını benim almamı sağlayabilecek varsa pm atabilir.
  • 13-08-2023, 13:13:46
    #3
    Whatsapptan ulaşabilirsiniz @Tsubaki;
  • 13-08-2023, 14:12:39
    #4
    KOZBA.NET
    @CSA; kendisiyle iletişime geçebilirsiniz.