konu sahiibnij izniyle ben de yapabilecek varsa pm bekliyorum. 2010 da açılmış bir hesap var. Kimseyi takip etmiyor bir paylaşımı da yok. Kullanıcı adını almış öylecce bırakmış hesabı sildirecek ve kullanıcı adını benim almamı sağlayabilecek varsa pm atabilir.