• 29-07-2023, 18:19:49
    #1
    Teşekkürler R10!
  • 29-07-2023, 18:36:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Twitter hesapları lazım olursa 1900 tane var ölü fiyattan satabilirim eski tarihli hesapları bilginize
  • 29-07-2023, 18:37:06
    #3
    aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Twitter hesapları lazım olursa 1900 tane var ölü fiyattan satabilirim eski tarihli hesapları bilginize
    Bana hesap değil güzel dostum biraz vizyon lazım.
  • 29-07-2023, 18:37:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana hesap değil güzel dostum biraz vizyon lazım.
    Bende hesap var hocam vizyon yok şu an
  • 29-07-2023, 18:39:28
    #5
    aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hesap var hocam vizyon yok şu an
    Belki seni gaza getiririm diye söyledim. Hesap açanlar aslında bu konularda çok bilgilidir.
    Başaramadım sanırım Seviyorum seni güzel dostum yanlış anlama sakın.
    • aspetbiebs
    aspetbiebs bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-07-2023, 18:40:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki seni gaza getiririm diye söyledim. Hesap açanlar aslında bu konularda çok bilgilidir.
    Başaramadım sanırım Seviyorum seni güzel dostum yanlış anlama sakın.
    Ben de sizi seviyorum hocam forumda sevdiğim 3-5 kişiden birisiniz
  • 29-07-2023, 19:06:08
    #7
    aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hesap var hocam vizyon yok şu an
    Ulan haykırdım 😂😂😂
  • 29-07-2023, 19:11:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulan haykırdım 😂😂😂
  • 29-07-2023, 19:18:22
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana hesap değil güzel dostum biraz vizyon lazım.
    Hazır kitle trafik mi lazım yoksa spam mı lazım onu biraz anlayamadım eğer spam lazımsa @Sfenky;hocamın üstesinden geleceğine inanıyorum