aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende hesap var hocam vizyon yok şu an
Belki seni gaza getiririm diye söyledim. Hesap açanlar aslında bu konularda çok bilgilidir.
Başaramadım sanırım Seviyorum seni güzel dostum yanlış anlama sakın.