• 03-07-2023, 04:23:05
    #1


    5-6 kere mail attı robot mesajla hep olumsuz cevap alıyorum bugun yine gönderdim. Gelen cevap şu şekilde.



    Bunun bi çözümü yok mu yazdıklarımızı okumuyorlar bile sanırım Oto mesaj geliyor hep twitter gün geçtikçe saçma bir hal aldı sanki.

    Çözüm yolları arıyorum var mı bilgisi olan
  • 20-12-2023, 16:35:23
    #2
    Benim de bugün başıma aynı şey geldi Twitter hesabımı askıya aldı. Talep açınca otomatik mail geliyor gibi. Siz çözüm bulabildiniz mi? @ferhatpetek;
  • 20-12-2023, 23:05:37
    #3
    tamerakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de bugün başıma aynı şey geldi Twitter hesabımı askıya aldı. Talep açınca otomatik mail geliyor gibi. Siz çözüm bulabildiniz mi? @ferhatpetek;
    baya mail attım en son süresiz banlandığını belirttiler bende peşini bıraktım