5-6 kere mail attı robot mesajla hep olumsuz cevap alıyorum bugun yine gönderdim. Gelen cevap şu şekilde.
Bunun bi çözümü yok mu yazdıklarımızı okumuyorlar bile sanırım Oto mesaj geliyor hep twitter gün geçtikçe saçma bir hal aldı sanki.
Çözüm yolları arıyorum var mı bilgisi olan