twitter'da sanırım sona geldim...
tam da tam istediğim şekilde bir bot bulmuştum. 40 dolar ödedim, yüzlerce hesaptan, yüzbinlerce tweet attıracaktım ki...hevesim kursağımda kaldı :/ 1-2 tane tweet attırıyorum (bazen onu bile yaptırtmıyor) daha sonra askı. hatta artık giriş bile yaptırtmıyor.

çözümü varsa bilmek isterim...