• 01-05-2022, 05:10:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    iyi geceler baylar!

    twitter'da sanırım sona geldim... tam da tam istediğim şekilde bir bot bulmuştum. 40 dolar ödedim, yüzlerce hesaptan, yüzbinlerce tweet attıracaktım ki...

    hevesim kursağımda kaldı :/ 1-2 tane tweet attırıyorum (bazen onu bile yaptırtmıyor) daha sonra askı. hatta artık giriş bile yaptırtmıyor.

    çözümü varsa bilmek isterim...
  • 01-05-2022, 05:24:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    elon musk botlara ölüm dedi. artık bot devri kapanıyor
  • 01-05-2022, 05:25:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    byjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elon musk botlara ölüm dedi. artık bot devri kapanıyor
    bot olmadan manuel de tweet attırmıyor ki