iyi geceler baylar!
twitter'da sanırım sona geldim...

tam da tam istediğim şekilde bir bot bulmuştum. 40 dolar ödedim, yüzlerce hesaptan, yüzbinlerce tweet attıracaktım ki...
hevesim kursağımda kaldı :/ 1-2 tane tweet attırıyorum (bazen onu bile yaptırtmıyor) daha sonra askı. hatta artık giriş bile yaptırtmıyor.
çözümü varsa bilmek isterim...