iyi geceler baylar!

twitter'da sanırım sona geldim... tam da tam istediğim şekilde bir bot bulmuştum. 40 dolar ödedim, yüzlerce hesaptan, yüzbinlerce tweet attıracaktım ki...

hevesim kursağımda kaldı :/ 1-2 tane tweet attırıyorum (bazen onu bile yaptırtmıyor) daha sonra askı. hatta artık giriş bile yaptırtmıyor.

çözümü varsa bilmek isterim...