• 24-12-2021, 10:47:18
    #1
    Arkadaşlar herkese merhaba .. Twitter hesabıma bot takipçi alımı yapacağım . 10 k ve üzeri bot takipçi yollayabilecekler PM üzerinden iletişime geçebilirler mi ?
  • 24-12-2021, 10:51:29
    #2
    NarkozFB! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar herkese merhaba .. Twitter hesabıma bot takipçi alımı yapacağım . 10 k ve üzeri bot takipçi yollayabilecekler PM üzerinden iletişime geçebilirler mi ?
    PM gönderdim hocam
  • 24-12-2021, 11:18:22
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm gönderdim iletişim 0552 808 54 07