NarkozFB! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar herkese merhaba .. Twitter hesabıma bot takipçi alımı yapacağım . 10 k ve üzeri bot takipçi yollayabilecekler PM üzerinden iletişime geçebilirler mi ?
PM gönderdim hocam