3 gün oldu üst üste 6 TL dediniz okeydedim , gelmedi . 18 TL servis yüklendi güncellendi dediniz attım , gelmedi . Yetmedi güncellendi yeni servis dediniz 25 yaptınız bugün attım gelmedi ve cevap verende yok nasıl olacak böyle ?
Twitter favorileri gelmiyor ücretler de kesiliyor her seferinde aynı tatava güncellendi eee param ne olacak hocam kimse sallamiyor böyle mi hizmet veriyorsunuz
Retweethavuzu kullanın smm panel değil. Gönder butonuna basınca 1 saniyede retweet ve beğeniler gelmiş olur. Ucuza hizmet almak için Yabancı, bot, kalitesiz, gelmeyen servislere sistemlere para yatırarak zaman ve para kaybedersiniz.