3 gün oldu üst üste 6 TL dediniz okeydedim , gelmedi . 18 TL servis yüklendi güncellendi dediniz attım , gelmedi . Yetmedi güncellendi yeni servis dediniz 25 yaptınız bugün attım gelmedi ve cevap verende yok nasıl olacak böyle ?