• 16-08-2020, 14:13:00
    #1
    Arkadaşlar sürekli olarak twitter hesabı açıp, kasıp satıyorum. Ve genelde telefon numarası istiyor kod göndermek için. Elimdeki bikaç numarayı kullandım daha kabul etmiyor. Telefon hatları da çok pahalı. Bu telefon numarası sorununu nasıl çözerim? Yardımcı olabilecek birileri var mı?
  • 16-08-2020, 14:22:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    2 tlye sms onay yapan servisler var onları kullanabilirsin. Hesapta spam yaparsan 2. kodu gönderemezsin ona dikkat et.
    Yada bir arkadaşından rica et onun telefonundan 4 - 5 hesap aç temiz kurulum önemli aynı internet veya pcden açınca direkt sms onaya düşüyor bir süre sonra
  • 16-08-2020, 14:24:20
    #3
    Anladım hocam teşekkür ederim