Arkadaşlar sürekli olarak twitter hesabı açıp, kasıp satıyorum. Ve genelde telefon numarası istiyor kod göndermek için. Elimdeki bikaç numarayı kullandım daha kabul etmiyor. Telefon hatları da çok pahalı. Bu telefon numarası sorununu nasıl çözerim? Yardımcı olabilecek birileri var mı?