• 04-05-2020, 13:04:42
    #1
    Selamlar.
    Şahsi hesabım hiçbir maille uyarılmadan askıya alındı. Yaptığım bir hakaret veya ihlal durumu söz konusu da değil. İtiraz için 3 kez mail attım support'tan ama hala bir dönüş olmadı. 3 gün oldu neredeyse. Sizce ne yapmalıyım?
    Teşekkürler
  • 04-05-2020, 13:32:02
    #2
    Hocam mailinize dönüş süresini 27 gün sonra diye belirliyorum ve özür dileyip hesabınızı açacaklar. Tecrübeyle sabit
  • 04-05-2020, 13:38:57
    #3
    Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mailinize dönüş süresini 27 gün sonra diye belirliyorum ve özür dileyip hesabınızı açacaklar. Tecrübeyle sabit
    offf çok uzun ya
  • 04-05-2020, 15:33:33
    #4
    2 haftadır bekliyoruz 🤷🏻😀😔
  • 05-05-2020, 19:20:01
    #5
    Ben de beklemedeyim. Tüm işlerim aksadı bu yüzden. 1 hafta oldu ses seda yok.
  • 05-05-2020, 23:05:45
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 haftadır bekliyoruz 🤷🏻😀😔
    ichtyandr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de beklemedeyim. Tüm işlerim aksadı bu yüzden. 1 hafta oldu ses seda yok.
    yeni hesaba geçtim mecbur. her ÅŸeye sil baÅŸtan 😔
  • 06-05-2020, 01:04:09
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    twitter askıda hesapları aktiflestiren parayi bulur
  • 06-05-2020, 01:17:15
    #8
    ibranos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    twitter askıda hesapları aktiflestiren parayi bulur
    öyle bir babayiğit çıkmadı daha
  • 06-05-2020, 11:13:43
    #9
    HsynBagotu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle bir babayiğit çıkmadı daha
    açıkçası çok hesap kurtardım ama bu seferki uzadı biraz