Selamlar.
Şahsi hesabım hiçbir maille uyarılmadan askıya alındı. Yaptığım bir hakaret veya ihlal durumu söz konusu da değil. İtiraz için 3 kez mail attım support'tan ama hala bir dönüş olmadı. 3 gün oldu neredeyse. Sizce ne yapmalıyım?
Teşekkürler