• 19-04-2020, 07:37:15
    #1
    Az önce hesaba hesaplarıma bakarken bütün hepsinin askıya alındığını gördüm. Başka bu tarz hesapları kapanan arkadaşlar var mı?
  • 19-04-2020, 07:39:36
    #2
    Kontrol ettim, herhangi bir sorun yok
  • 19-04-2020, 07:45:52
    #3
    uzun süredir girilmeyenleri askıya aldıysalar, 30 gün sonra birton kullanıcı adı boşa çıkacak demektir nöbetteyiz.
  • 19-04-2020, 07:46:47
    #4
    UmutcanYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzun süredir girilmeyenleri askıya aldıysalar, 30 gün sonra birton kullanıcı adı boşa çıkacak demektir nöbetteyiz.
    Her gün girdiğim fenomen hesaplarımı askıya almışlar hiç bir kural ihlali yok
  • 19-04-2020, 10:01:23
    #5
    Benim hesapta askıya alındı 🤦🏻*♂️Yok mu açabilecek birisi
  • 19-04-2020, 13:36:34
    #6
    Hergün giriş yaptığım hesabım askıya alımış benimde hiçbir kural ihlali olmadığı halde
  • 19-04-2020, 14:01:47
    #7
    Arsen01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hergün giriş yaptığım hesabım askıya alımış benimde hiçbir kural ihlali olmadığı halde
    Çok saçma Sadece tweet attığım ve gündemi takip ettiğim 2 k lık bir hesabımı da askıya almışlar. Garip bir şekilde çok fazla hesap askıya alınıyor bu aralar. Dönüş de alamıyoruz forma.
  • 19-04-2020, 16:57:46
    #8
    Aylardan Nisan, askı yağmuru başlamış yine. Geçmiş olsun.
  • 19-04-2020, 17:30:54
    #9
    Son 3 ayda 7. Hesabım kapandı. Son kapanan askı yiyen hesabım 116k