Arsen01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hergün giriş yaptığım hesabım askıya alımış benimde hiçbir kural ihlali olmadığı halde
Çok saçma Sadece tweet attığım ve gündemi takip ettiğim 2 k lık bir hesabımı da askıya almışlar. Garip bir şekilde çok fazla hesap askıya alınıyor bu aralar. Dönüş de alamıyoruz forma.