bot takipçi satanlar lütfen pm atsin çok pahali olanlar şimdiden konudan çikabilir
bot takipçiden bahsettiğimiz için fazla para istemeyin
iyi akşamlar...
Alış: Twitter Bot Takipçi Alınacaktır
7
●144
- 11-02-2020, 22:21:08program yazıp bende biliyorum bot oluşturmasını ama uğraşmak istemiyorumFurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 22:21:22Bu tarz konularda fiyat aralığı belirtin'de hocam teklif sunabilsin insanlar.
Şuan sabit botlar var ancak fiyatı ucuz değil
- 11-02-2020, 22:22:32Herkesin harcı değil bunu yapmak , o yüzden dünyada 2-3 kişi atabiliyor bunuLastNight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 22:28:26programla olaydı şimdi zaten TR de 5TL idi 1kFurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 22:29:52yapılır yapmasına ama zahmetli olur değmezEngin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 22:32:38Yapıldı zamanında ve bitti hocam yapılmaz yani daha ersoy hocam vardı joaccunts daha iyiside yapılmadı zaten ondan sonra o bitti ve olayda bitti.LastNight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesaplar şimdi direk mobil onaya dusuyor yada suspended.. o yuzden bot fıyatları da pahalı normal olarak cunku bot hesap açılmıyor zor sende yapsan cok ucuza satamazsın.
Arkadaşların sattıgı fıyatlar o yuzden normal.
Gerçekler aynı gün düşüyor.