• 11-02-2020, 22:15:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bot takipçi satanlar lütfen pm atsin çok pahali olanlar şimdiden konudan çikabilir

    bot takipçiden bahsettiğimiz için fazla para istemeyin

    iyi akşamlar...
  • 11-02-2020, 22:19:07
    #2
    Valla botlar daha pahalı düşmediği için Gerçekler aynı gün düşüyor.
  • 11-02-2020, 22:21:08
    #3
    FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla botlar daha pahalı düşmediği için Gerçekler aynı gün düşüyor.
    program yazıp bende biliyorum bot oluşturmasını ama uğraşmak istemiyorum
  • 11-02-2020, 22:21:22
    #4
    Platin üye
    Bu tarz konularda fiyat aralığı belirtin'de hocam teklif sunabilsin insanlar.
    Şuan sabit botlar var ancak fiyatı ucuz değil
  • 11-02-2020, 22:22:32
    #5
    LastNight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    program yazıp bende biliyorum bot oluşturmasını ama uğraşmak istemiyorum
    Herkesin harcı değil bunu yapmak , o yüzden dünyada 2-3 kişi atabiliyor bunu
  • 11-02-2020, 22:28:26
    #6
    FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin harcı değil bunu yapmak , o yüzden dünyada 2-3 kişi atabiliyor bunu
    programla olaydı şimdi zaten TR de 5TL idi 1k
  • 11-02-2020, 22:29:52
    #7
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    programla olaydı şimdi zaten TR de 5TL idi 1k
    yapılır yapmasına ama zahmetli olur değmez
  • 11-02-2020, 22:32:38
    #8
    LastNight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapılır yapmasına ama zahmetli olur değmez
    Yapıldı zamanında ve bitti hocam yapılmaz yani daha ersoy hocam vardı joaccunts daha iyiside yapılmadı zaten ondan sonra o bitti ve olayda bitti.
    Hesaplar şimdi direk mobil onaya dusuyor yada suspended.. o yuzden bot fıyatları da pahalı normal olarak cunku bot hesap açılmıyor zor sende yapsan cok ucuza satamazsın.
    Arkadaşların sattıgı fıyatlar o yuzden normal.