yapılır yapmasına ama zahmetli olur değmez
Yapıldı zamanında ve bitti hocam yapılmaz yani daha ersoy hocam vardı joaccunts daha iyiside yapılmadı zaten ondan sonra o bitti ve olayda bitti.
Hesaplar şimdi direk mobil onaya dusuyor yada suspended.. o yuzden bot fıyatları da pahalı normal olarak cunku bot hesap açılmıyor zor sende yapsan cok ucuza satamazsın.
Arkadaşların sattıgı fıyatlar o yuzden normal.