• 12-12-2019, 02:50:26
    #1
    Merhaba birden fazla twitter hesabımızı ekleyip toplu rt ve fav yaptıracağımız uygulama,panel veya program alınacaktır.
    Ayrıca panele nasıl user bulabiliriz bunla ilgili de bilgi alınacaktır.


    Hesapları kapatmaması lazım.
    İlgilenenler detay ve fiyatı pm ile yollayabilir.
  • 12-12-2019, 03:15:22
    #2
    Hesapları kapatmayan panele bizim de ihtiyacımız var artık twitter için yazılım üretenler kalmadı maalesef, çölde su aramak gibi bir şey oldu.
  • 12-12-2019, 22:45:15
    #3
    oto kendi hesaplarınızı ekleyip işlem yaptıracagınız size özel panel mevcuttur hocam fakat patlama olayı sizin hesaplarınıza baglıdır.
  • 14-12-2019, 14:42:25
    #4
    yunusaksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oto kendi hesaplarınızı ekleyip işlem yaptıracagınız size özel panel mevcuttur hocam fakat patlama olayı sizin hesaplarınıza baglıdır.
    konu sahibinin izniyle panel hakkında detay pm lütfen
  • 15-12-2019, 14:17:52
    #5
    Hafiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba birden fazla twitter hesabımızı ekleyip toplu rt ve fav yaptıracağımız uygulama,panel veya program alınacaktır.
    Ayrıca panele nasıl user bulabiliriz bunla ilgili de bilgi alınacaktır.


    Hesapları kapatmaması lazım.
    İlgilenenler detay ve fiyatı pm ile yollayabilir.
    Pm gönderildi

    Encom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesapları kapatmayan panele bizim de ihtiyacımız var artık twitter için yazılım üretenler kalmadı maalesef, çölde su aramak gibi bir şey oldu.
    Evet user kilitlenmesi konusunda ne yaparsak yapalım kesin bir sonuç alamıyoruz. Bunun dışında twitter üzerine yaptırmak istediğiniz yazılımlar varsa iletişime geçebilirsiniz
  • 15-12-2019, 14:34:22
    #6
    nicolaGrosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm gönderildi



    Evet user kilitlenmesi konusunda ne yaparsak yapalım kesin bir sonuç alamıyoruz. Bunun dışında twitter üzerine yaptırmak istediğiniz yazılımlar varsa iletişime geçebilirsiniz
    Yapabilen kişiler mevcut twitter üzerinde hocam güvenliği aşmak yazılımcının elinde olan bir şey. Hesap patlatan bir sistem yapıp satmak hiç etik değil bunu unutmayın.
    Daha düne kadar piyasada sistem yokken e*r*k*i*ş bilişim 2500-3k takipci atabiliyordu, bu nasıl yapılıyor?
    Para kolay kazanılamıyor hocam, lütfen insanları kandırmayın. Güvenliği aşıp engellere takılmayan bir paneliniz varsa onun satışını yapın.
    Benim elimde 2008 tarihli hesapta var 2019 tarihli hesapta. %100 gerçek türk aktif hesapta var bot hesapta.
    Zamanında Mustafa topçu ile çalışıyorduk hiç bir problemimiz yoktu ama artık oda piyasadan çekildiği için twitter işine girişmiyoruz.

    Lütfen piyasaya bozuk sistem sürüp satışını yapmayın.
    Ek olarak ruslar şuan da 20k retweet,favori ve takipçi atabiliyor.
  • 15-12-2019, 14:50:57
    #7
    Encom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapabilen kişiler mevcut twitter üzerinde hocam güvenliği aşmak yazılımcının elinde olan bir şey. Hesap patlatan bir sistem yapıp satmak hiç etik değil bunu unutmayın.
    Daha düne kadar piyasada sistem yokken e*r*k*i*ş bilişim 2500-3k takipci atabiliyordu, bu nasıl yapılıyor?
    Para kolay kazanılamıyor hocam, lütfen insanları kandırmayın. Güvenliği aşıp engellere takılmayan bir paneliniz varsa onun satışını yapın.
    Benim elimde 2008 tarihli hesapta var 2019 tarihli hesapta. %100 gerçek türk aktif hesapta var bot hesapta.
    Zamanında Mustafa topçu ile çalışıyorduk hiç bir problemimiz yoktu ama artık oda piyasadan çekildiği için twitter işine girişmiyoruz.

    Lütfen piyasaya bozuk sistem sürüp satışını yapmayın.
    Ek olarak ruslar şuan da 20k retweet,favori ve takipçi atabiliyor.
    Hocam söylediğiniz gibi şeyler olması ne güzel. Fakat ben bugüne kadar konuştuğum her müşterime (kendileri sormasa bile) hesapların kilitlenebildiğini ya da api'den çıkabildiklerini belirtiyorum. Uygun fiyatlı sistem kodluyorum ve iyisiyle kötüsüyle tüm durumu müşteriye söylüyorum. Satışı yaptıktan sonra userlerin patladığı ile ilgili şikayet eden hiçbir müşterim de olmadı.

    Hala yazılımsal olarak yapılabilecek şeyleri sırası ile deniyorum, test ediyorum. Yakın zamanda user patlatmadan çalışan bir sistem de yapabilirim. Ama her şeyin bir değeri vardır. Şuan 500-1000tl'ye yaptığım sistemi, patlamama garantili olarak yapıyorsam onun fiyatı 2-3bin'lere çıkar. Müşterilerimi her zaman bilgilendiriyorum ve kimseyi mağdur etmiyorum. Bu yüzden de bu şekilde panel yapıp yapmamak bana kalmış bir durum.
  • 15-12-2019, 14:55:20
    #8
    nicolaGrosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam söylediğiniz gibi şeyler olması ne güzel. Fakat ben bugüne kadar konuştuğum her müşterime (kendileri sormasa bile) hesapların kilitlenebildiğini ya da api'den çıkabildiklerini belirtiyorum. Uygun fiyatlı sistem kodluyorum ve iyisiyle kötüsüyle tüm durumu müşteriye söylüyorum. Satışı yaptıktan sonra userlerin patladığı ile ilgili şikayet eden hiçbir müşterim de olmadı.

    Hala yazılımsal olarak yapılabilecek şeyleri sırası ile deniyorum, test ediyorum. Yakın zamanda user patlatmadan çalışan bir sistem de yapabilirim. Ama her şeyin bir değeri vardır. Şuan 500-1000tl'ye yaptığım sistemi, patlamama garantili olarak yapıyorsam onun fiyatı 2-3bin'lere çıkar. Müşterilerimi her zaman bilgilendiriyorum ve kimseyi mağdur etmiyorum. Bu yüzden de bu şekilde panel yapıp yapmamak bana kalmış bir durum.
    İnsanların 500-1000 tl parası çöp olacağına 2-3bin tl verip sağlam bir sistem satın alabilirler hocam. İşin içinde olan adam zaten neyin ne olduğunu biliyor.
    Bizim kullandığımız sistemde kullanıcılar apiden çıkış bile yapsalar şifreleri bile değişse işlem yaptırabiliyorduk.
    Patlamama garantisi diye bir şey yok zaten, yeni bir güncelleme ile sisteminizde ki tüm kullanıcılar patlayabilir.
    Benim 1 günde 20bin hesabımın kapandığını biliyorum. 2017 ortasında.
    Testlerinizi iyi yapıp sağlam bir panel ortaya çıkartırsanız temiz ekmek yersiniz.

    Bu arada bildiğim kadarıyla artık uygulamalar üzerinden işlem yaptırmak hiç mantıklı değil artık.
  • 16-12-2019, 14:39:10
    #9
    Encom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların 500-1000 tl parası çöp olacağına 2-3bin tl verip sağlam bir sistem satın alabilirler hocam. İşin içinde olan adam zaten neyin ne olduğunu biliyor.
    Bizim kullandığımız sistemde kullanıcılar apiden çıkış bile yapsalar şifreleri bile değişse işlem yaptırabiliyorduk.
    Patlamama garantisi diye bir şey yok zaten, yeni bir güncelleme ile sisteminizde ki tüm kullanıcılar patlayabilir.
    Benim 1 günde 20bin hesabımın kapandığını biliyorum. 2017 ortasında.
    Testlerinizi iyi yapıp sağlam bir panel ortaya çıkartırsanız temiz ekmek yersiniz.

    Bu arada bildiğim kadarıyla artık uygulamalar üzerinden işlem yaptırmak hiç mantıklı değil artık.
    Hocam gayet mantıklı konuşuyorsunuz ama şunu atlıyorsunuz. Burda ticaret yapıyoruz, her zaman bir şeyin ucuzu vardır pahalısı vardır. Bir insan daha uygun fiyatlı ama daha kalitesiz şey almak da isteyebilir, en pahalısı olsun ama güzel olsun da diyebilir. Her ürünün onlarca yüzlerce farklı çeşiti var. Ticaret yapıyoruz burda.

    Yani siz kalkıp 'kimse ucuz mal almaz, sadece en kalitelisini yapın parası neyse ona satın' diyorsunuz. Bu, ticaret mantığına aykırı. Ben tüm eksi yönlerini müşterilerime iletiyorum. Kimseyi mağdur olacağı bir duruma sürüklemiyorum. Lütfen müsade edin de hangi yazılımı hangi şekilde yapıp satacağıma (kimseye zarar vermediğim sürece) ben karar vereyim.

    Ayrıca şuan 3-4 haftada bir (ya da işlem süresine göre) user çıkışının dışında sorunsuz sistemler hazırlıyorum. Hayal edebildiğiniz tüm özellikleri panele ekleyebiliyorum. Birçok müşterim her ay düzenli olarak iyileştirmeler yaptırıyorlar. Ve benden daha iyi sistem yapan kişiler varsa ne ala. Eminim ki haklarını alıyorlardır. Ama sırf API sistemindeki sorunlar yüzünden yaptığım işe çamur atmayın. Şuan patlama sorunu olmadan çalışan bir sistem yok bizim piyasada. Varsa da satışı yapılmıyorum. Umarım en kısa sürede birisi bu şekilde bir sistem kodlar ve satışını yapar da müşteriler daha memnun kalır.