• 05-11-2019, 18:15:27
    #1
    Merhaba, Twitter hesabımız geçtiğimiz hafta sınırlandırılmış durumdaydı. (Etiket kullanımı yüzünden) Twitter desteğe attığım mail ile sınırlandırılması kaldırıldı ancak etkileşimler düştü. Gördüğüm kadarıyla etiketler konusunda sıkıntı var. Eklentilerin büyük kısmında çıkmıyoruz. Bu konu geçici midir? Yeni hesap mı açmalı? Nasıl eskisi gibi etkileşim yukseltiriz?
  • 05-11-2019, 18:22:26
    #2
    Kısıtlamadan cıktıktan sonra hesaplar bir süre tweet gösterimi konusunda kısıtlanıyor. Bu engel yavaş yavaş ortadan kalkıyor.
  • 05-11-2019, 18:33:43
    #3
    hikmetbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısıtlamadan cıktıktan sonra hesaplar bir süre tweet gösterimi konusunda kısıtlanıyor. Bu engel yavaş yavaş ortadan kalkıyor.
    Cevabınız için teşekkürler. Peki ortalama ne kadar sürebiliyor.
  • 05-11-2019, 18:34:46
    #4
    atuvural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevabınız için teşekkürler. Peki ortalama ne kadar sürebiliyor.
    Hocam suan elimde büüyk bir hesap olmadığı için son zamanlarda deneyimim olmadı fakat genel olarak ortalama 1-2 gün içerisinde kendine geliyordu.