Merhaba, Twitter hesabımız geçtiğimiz hafta sınırlandırılmış durumdaydı. (Etiket kullanımı yüzünden) Twitter desteğe attığım mail ile sınırlandırılması kaldırıldı ancak etkileşimler düştü. Gördüğüm kadarıyla etiketler konusunda sıkıntı var. Eklentilerin büyük kısmında çıkmıyoruz. Bu konu geçici midir? Yeni hesap mı açmalı? Nasıl eskisi gibi etkileşim yukseltiriz?