• 14-04-2019, 00:11:10
    #19
    1 ay önce benimde bir çok hesabım askıya alındı hiçbir şekilde geri dönüş alamadım dediğiniz gibi kural ihlali olmamasına rağmen askıya alındı hesaplarım
  • 14-04-2019, 00:25:01
    #20
    Crynes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay önce benimde bir çok hesabım askıya alındı hiçbir şekilde geri dönüş alamadım dediğiniz gibi kural ihlali olmamasına rağmen askıya alındı hesaplarım
    Anlamsız, neye göre askıya alıyor bilmiyoruz bile.
  • 17-04-2019, 15:59:06
    #21
    Twitter tadini kacirdi artik Instagrama yüklenin (Sadece bi öneri) 6 senemi twittera verdim hesaplari onaylattim vs ama artik girmiyorum bile uygulamasini bile sildim dustu gozumden
  • 17-04-2019, 16:54:12
    #22
    ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter tadini kacirdi artik Instagrama yüklenin (Sadece bi öneri) 6 senemi twittera verdim hesaplari onaylattim vs ama artik girmiyorum bile uygulamasini bile sildim dustu gozumden
    Kapatılan hesabım 2015'den beridir açık bu zamana kadar hiçbir kural hatası yapmadığım halde kafalarına göre benim hesabımla beraber neredeyse 20ye yakın hesabım kapandı. Nedenini hiçbir şekilde bilmiyorum. İtiraz ediyorum sürekli olarak kural ihlali yaptığınız için kalıcı askıya alındı diyor. Ne yapacağımı bilmiyorum artık.
  • 17-04-2019, 17:34:21
    #23
    HsynBagotu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapatılan hesabım 2015'den beridir açık bu zamana kadar hiçbir kural hatası yapmadığım halde kafalarına göre benim hesabımla beraber neredeyse 20ye yakın hesabım kapandı. Nedenini hiçbir şekilde bilmiyorum. İtiraz ediyorum sürekli olarak kural ihlali yaptığınız için kalıcı askıya alındı diyor. Ne yapacağımı bilmiyorum artık.
    Birden fazla hesap ile ayni telefon yada pc den giris yapmissan kapatiyorlar yada panel kullaniyorsan ve bu panele birdenfazla hesabi ayni anda toplu giris yaptirdiysan ana hesabini askiya aliyorlar
  • 17-04-2019, 17:41:14
    #24
    ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birden fazla hesap ile ayni telefon yada pc den giris yapmissan kapatiyorlar yada panel kullaniyorsan ve bu panele birdenfazla hesabi ayni anda toplu giris yaptirdiysan ana hesabini askiya aliyorlar
    Birden fazla hesap vardı telefonda evet de kim böyle yapmıyor ki bu bir neden olmamalı. Panelle ilgili herhangi bir şey yok ama yine de böyle bir şeyle uğraşıyoruz işte.
  • 17-04-2019, 17:44:53
    #25
    Aklıma geldikçe çıldırıyorum, bende bi yöntem arıyorum.
  • 18-04-2019, 01:30:46
    #26
    @ZaferSword; arkadaşımın dediklerine harfiyen katılıyorum. bir çok tel veya pc den girince hesap askıya gidiyor ben bir kaç onaylı hesapların gittiğine şahidim geçmiş olsun.
  • 20-04-2019, 16:57:26
    #27
    sıkıntısı olan pm atabilir.