Birden fazla hesap ile ayni telefon yada pc den giris yapmissan kapatiyorlar yada panel kullaniyorsan ve bu panele birdenfazla hesabi ayni anda toplu giris yaptirdiysan ana hesabini askiya aliyorlar
Birden fazla hesap vardı telefonda evet de kim böyle yapmıyor ki bu bir neden olmamalı. Panelle ilgili herhangi bir şey yok ama yine de böyle bir şeyle uğraşıyoruz işte.