• 10-08-2017, 20:20:50
    #1
    Merhabalar saygıdeğer forum üyeleri , yavaş yavaş takipçi arttırabileceğim bir bot arıyorum , takipe takip botu gibi. Var mı böyle bişeyler ?
  • 11-08-2017, 01:28:49
    #2
    Merhaba,

    Hesap başı aylık 30 TL olarak sağlayabilirim. +18 profil ayıklama dahil.

    Saygılarımla
  • 11-08-2017, 02:56:05
    #3
    KoRayFENER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Hesap başı aylık 30 TL olarak sağlayabilirim. +18 profil ayıklama dahil.

    Saygılarımla
    Bot mu? Detaylı bir pm alabilirim bu konu ile alakalı.
  • 12-08-2017, 01:26:14
    #4
    KoRayFENER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Hesap başı aylık 30 TL olarak sağlayabilirim. +18 profil ayıklama dahil.

    Saygılarımla
    ben de detay alabilir miyim
  • 12-08-2017, 02:22:59
    #5
    Bende de bir eklenti vardı. Sabah bakabilirim ancak.

    E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 12-08-2017, 13:12:29
    #6
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de bir eklenti vardı. Sabah bakabilirim ancak.

    E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    bakabildiniz mi?
  • 12-08-2017, 13:16:12
    #7
    elimde masaüstü program var hocam rastgele takip ediyor 5k kişiden 1.5 2k sı geri dönüyor isterseniz konuşalım
  • 12-08-2017, 13:58:59
    #8
    insigne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elimde masaüstü program var hocam rastgele takip ediyor 5k kişiden 1.5 2k sı geri dönüyor isterseniz konuşalım
    5k takip günlük mü ?
  • 12-08-2017, 14:49:25
    #9
    arkadaşım, sana tavsiye ederim
    https://www.r10.net/twitter/1447287-9...kip-etsin.html

    site adresi;https://exts.robotwity.com/
    fiyatı aylık; $5.-usd