• 12-08-2017, 17:10:23
    #10
    Cevaplar için teşekkür ederim , bu kadar cevap bize kafi yazan arkadaşlara ulaşacağım. Bizim için konu kapanmıştır.
  • 12-08-2017, 17:45:26
    #11
    Bad0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar saygıdeğer forum üyeleri , yavaş yavaş takipçi arttırabileceğim bir bot arıyorum , takipe takip botu gibi. Var mı böyle bişeyler ?
    https://www.r10.net/twitter/1380178-t...zellikler.html
    twitlash tam size göre o halde