"Ne kadarı bot ? isim değişebiliyor mu ? bu konularda pm alabilirsem sevinirim." hocam bende merak ettim.pm yerine bu bilgileri burada paylaşırsan daha iyi olur diye düşünüyorum.
"Ne kadarı bot ? isim değişebiliyor mu ? bu konularda pm alabilirsem sevinirim." hocam bende merak ettim.pm yerine bu bilgileri burada paylaşırsan daha iyi olur diye düşünüyorum.