• 17-06-2017, 00:18:44
    #64
    pm alabilirmiyim yüzde kaçlık kısmı bot
  • 30-06-2017, 18:26:09
    #65
    konu güncel.
  • 30-06-2017, 22:47:42
    #66
    Selamlar hocam,

    Ne kadarı bot ? isim değişebiliyor mu ? bu konularda pm alabilirsem sevinirim.

    Teşekkür ederim
  • 01-07-2017, 11:09:59
    #67
    pm gönderildi.
  • 01-07-2017, 12:49:46
    #68
    "Ne kadarı bot ? isim değişebiliyor mu ? bu konularda pm alabilirsem sevinirim." hocam bende merak ettim.pm yerine bu bilgileri burada paylaşırsan daha iyi olur diye düşünüyorum.
  • 01-07-2017, 19:31:25
    #69
    steigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Ne kadarı bot ? isim değişebiliyor mu ? bu konularda pm alabilirsem sevinirim." hocam bende merak ettim.pm yerine bu bilgileri burada paylaşırsan daha iyi olur diye düşünüyorum.
    İsim link değiştirilebilir.
    %70 bottur
  • 04-07-2017, 18:13:39
    #70
    selam hesap adı ve telefon pm alabilir miyim?
  • 04-07-2017, 19:36:34
    #71
    mobil ödeme alıyorsan satın almak istiyorum dm atarmısın