steigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Ne kadarı bot ? isim değişebiliyor mu ? bu konularda pm alabilirsem sevinirim." hocam bende merak ettim.pm yerine bu bilgileri burada paylaşırsan daha iyi olur diye düşünüyorum.
İsim link değiştirilebilir.
%70 bottur