HerkeseAKAR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iTunes ve Twitter onay konusu
11
●907
- 26-12-2016, 16:39:33Yardımcı olmak isterdim ancak dediğim türden çalışabileceğimizi, güvenliğiniz sebebiyle düşünmüyoruz. Biz kendimiz doldurup ve işlemlerin hepsini kendimiz yapıyoruz. Bu sebepden dolayi herkes için başvurmuyoruz. (İşi sadece yakın arkadaşlarımız için ticarete döktük) Hatta daha önce onay aldığımız ve başvuru formunu kendimiz gönderdiğimiz Dj arkadaşların bile forumları bizde bulunuyor.
- 26-12-2016, 16:41:28
- 04-01-2017, 14:16:19konu günceldir arkadaşlar
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi