HerkeseAKAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki bir öneriniz var mı, skype: onderyazici34 görüşmek isterim
Yardımcı olmak isterdim ancak dediğim türden çalışabileceğimizi, güvenliğiniz sebebiyle düşünmüyoruz. Biz kendimiz doldurup ve işlemlerin hepsini kendimiz yapıyoruz. Bu sebepden dolayi herkes için başvurmuyoruz. (İşi sadece yakın arkadaşlarımız için ticarete döktük) Hatta daha önce onay aldığımız ve başvuru formunu kendimiz gönderdiğimiz Dj arkadaşların bile forumları bizde bulunuyor.