• 21-09-2016, 15:07:58
    #10
    Bu güzel bilgiler için teşekkkürler. Şirket hesapları hakkında bilgi vermenizi rica ediyorum.
  • 21-09-2016, 16:01:44
    #11
    rastbin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış bilgi vermeyelim lütfen. Twitter 30k takip hakkı veriyor ve kişi bu hakkın 20k sını kullanırsa sıkıntı olmaz. Sadece Zenmate ile konum değiştirip kendisini Hong Kong'da gösterip ekstra takip yaparsa sıkınıtılı. İnsanlara yanlış bilgiler vererek korkutmanın anlamı yok.
    Yanlış bilgi değil sadece sayı konusunda net bilgi vermedim örnek olarak verdim. Ki benim dediğim 2000 konusunda sıfır eksikliği hatası senin dediğin ile benim dediğim arasında pek bir fark yok değil mi ? Verdiğim bunca bilgi hepsi doğru bir tek bu bilgi yanlış değil mi?

    Her neyse her ortamda çıkıyor bu şekil.
  • 21-09-2016, 18:15:52
    #12
    alicnsf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AleykumSelam, bu selfie olayını anlamadım sanırım başka biri ile karıştırdın beni. Hesabımı açık açık yazabilirim bu konuda sıkıntım yok. hesap linkim @alicansofu

    Bu bilgiyi vermeye de bilirdim fakat gerçekten millet yararlansın diye bildiğim kadarı ile yazdım. Eklemek istediğin bilgi varsa paylaşabilirsin.

    “İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş





    Haklısınız, en kısa zamanda konuya ekleme yapacağım.
    Selfie konusuna bende katılmıyorum. Benim profil fotoğrafım selfie şeklinde cekildi.
    Konu sahibine de websitesi konusunda katılmıyorum. Kişisel websitem var ama twitter'a başvururken o siteyle ilgili link veya mail bildirmedim. biomda da yazmıyor. ama gereken linkleri verdim tabi.

    Onay alabilenler coğalıyor. Konu faydalı ama Twitter calışanları hakkındaki kısımlarda kişisel düşünce olduğunu düşünüyorum

    Herkese kolay gelsin.
  • 03-10-2016, 18:58:34
    #13
    herkese merahaba bu kımlık gonderme ısını nereden yapacagız acaba bırde ben dedıklerınızı yaptım 2 kere gonderdım formu doldurup 2 sıde reddedıldı neden acaba ?
  • 03-10-2016, 18:59:08
    #14
    Kimlik gönderme işini bende çözemedim. Haber linki attım muhabir olarak gösterdim kendimi ama yemedi.

    Bu ileti Sony Xperia Z5 cihazımdan
    hunharca bir şekilde yazılmıştır.
  • 03-10-2016, 21:54:19
    #15
    bu yazım burda kalsın güzel anlatım böyle insanları seviyorum ben ya sanatçı olarak
  • 04-10-2016, 11:23:42
    #16
    mesajım bulunsun, teşekkürler
  • 04-10-2016, 12:24:08
    #17
    Konuyu takip ediyorum.
  • 05-10-2016, 20:19:20
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bilgiler ve emeğin için sağolasın kardeşim.