AleykumSelam, bu selfie olayını anlamadım sanırım başka biri ile karıştırdın beni. Hesabımı açık açık yazabilirim bu konuda sıkıntım yok. hesap linkim @alicansofu
Bu bilgiyi vermeye de bilirdim fakat gerçekten millet yararlansın diye bildiğim kadarı ile yazdım. Eklemek istediğin bilgi varsa paylaşabilirsin.
İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır. H.Ş
Haklısınız, en kısa zamanda konuya ekleme yapacağım.
Selfie konusuna bende katılmıyorum. Benim profil fotoğrafım selfie şeklinde cekildi.
Konu sahibine de websitesi konusunda katılmıyorum. Kişisel websitem var ama twitter'a başvururken o siteyle ilgili link veya mail bildirmedim. biomda da yazmıyor. ama gereken linkleri verdim tabi.
Onay alabilenler coğalıyor. Konu faydalı ama Twitter calışanları hakkındaki kısımlarda kişisel düşünce olduğunu düşünüyorum
Herkese kolay gelsin.