• 28-01-2016, 05:03:24
    #1
    khA
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar

    2008 açılışlı, çevirmen rozetli, hesap ne kadar eder?

    Takipçisi yok denecek kadar az.

    Şuan için satmayı düşünmüyorum. Fiyat bu gün itibari ile nedir?
  • 28-01-2016, 12:34:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    40-50
  • 28-01-2016, 20:15:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    onXer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40-50
    Az çok Twitter kategorisinde göz gezdirdim.
    Eski tarihli hesaplar 20TL'den satılıyor. Çevirmen takipçisiz hesaplar da 120TL gibi bir fiyattan satılıyor.

    Twitter piyasası gerçekten düşüş sağladı mı?
  • 28-01-2016, 21:00:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ErnestoChe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az çok Twitter kategorisinde göz gezdirdim.
    Eski tarihli hesaplar 20TL'den satılıyor. Çevirmen takipçisiz hesaplar da 120TL gibi bir fiyattan satılıyor.

    Twitter piyasası gerçekten düşüş sağladı mı?
    R10 'da düşüş çok oldu , azın twitter'a ilgi daha fazla oluyor Bende hesaplarımı satmıyorum o yüzden 1/2 - 1/3 'ü kadar teklif alıyorum.
  • 28-01-2016, 21:05:12
    #5
    arkadaşlar acayip yolunu buldu millet çevirmen rozeti alıyor satıyor millet. bari değeri ölmeden elden çıkarmanı tavsiye ederim.
  • 29-01-2016, 07:02:56
    #6
    patavatsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar acayip yolunu buldu millet çevirmen rozeti alıyor satıyor millet. bari değeri ölmeden elden çıkarmanı tavsiye ederim.
    Şuan çevirmen olmak çok çok zor, eskiden 2-3 ayda olunuyordu, şuan 5-6 ayda zor alınıyor. Çünkü yeni çeviri günde 1-2 tane anca geliyor.

    Çeviriler bittiği zaman çevirmen rozet almak duracak, o zaman satmak daha mantıklı geliyor.